استاندار فارس در حکمی که نسخه‌ای از آن دوشنبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، محمدعلی مهرابی را به عنوان بخشدار فسارود در شهرستان داراب منصوب کرد.
عنایت الله رحیمی در این حکم خطاب به مهرابی آورده است:‌ بنا به تفویض اختیار وزیر کشور و با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان داراب، جنابعالی را به سمت بخشدار فسارود شهرستان داراب منصوب می نمایم.
در این حکم بر تلاش برای تحقق ماموریت‌ها در در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده است.
وزیر کشور اردیبهشت‌ماه گذشته در نامه ای به استاندار فارس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ایجاد بخش فسارود در شهرستان داراب را برای اجرا ابلاغ کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی در این نامه خطاب به استاندار فارس از وی خواسته است با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن اقدامات لازم برای ایجاد این بخش ها را طرح ریزی کند.
بر اساس این گزارش، بخش فسارود در شهرستان داراب به مرکزیت روستای پاسخن ایجاد شده است.
مهرابی پیش از این بخشدار رستاق در شهرستان داراب بود.
با انتصاب وی به عنوان بخشدار بخش تازه تاسیس فسارود،  استاندار فارس در حکم دیگری عباس کشاورز را به عنوان بخشدار رستاق منصوب کرد.
کشاورز پیش از این، کارمند فرمانداری شهرستان داراب بود.
فرماندار داراب پیش از این در سخنانی در این پیوند با اشاره به تحولات مدیریتی در بخشداری‌های این شهرستان گفت: به دلیل نزدیکی به انتخابات باید همه بخشداران و دستگاههای اجرایی خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده کنند.
علی مظفری افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۸ نیز مانند انتخابات گذشته، باید باشکوه و مطابق قانون برگزار شود.
شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.