به گزارش ایرنا محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجریان انتخابات با حفظ بی‌طرفی، برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تلاش کنند.
وی با تأکید بر تلاش همه مجریان انتخابات برای جلب مشارکت مردم، افزود: استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و تشکل‌های سیاسی و فراهم کردن امکان رقابت بین سلایق مختلف نقش مهمی در این زمینه دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای تاثیرگذاری بر انتخابات آینده، گفت: دشمنان با تشدید فشارهای اقتصادی از طرفی به دنبال ناپایدار کردن امنیت کشور و از طرف دیگر به دنبال دلسرد کردن مردم و در نتیجه کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.
پورمحمدی افزود: ملت ایران در انتخابات‌های مختلف، حضور گسترده و پرشور خود را اثبات کرده و نشان داده است که با وجود توطئه‌ها و فشارهای دشمنان، از حق تعیین سرنوشت خویش چشم‌پوشی نمی‌کند.
وی همچنین بر رعایت تقویم انتخابات، رصد مستمر فعالیت‌های انتخاباتی به ویژه تبلیغات زودهنگام برخی از نامزدها، تعامل و هماهنگی کامل با هیأت‌های نظارت، رعایت دقیق قوانین و آیین‌نامه‌های انتخاباتی و پیش‌بینی زیرساخت‌های الکترونیکی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات تأکید کرد.
علیار راستگو، رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر بی‌طرفی کامل اعضای این ستاد تأکید کرد و گفت: همه عوامل اجرای انتخابات برای تأمین سلامت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کنند.
در این نشست برخی از مهم‌ترین مسایل انتخاباتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تشکیل جلسات تخصصی کمیته‌های ستاد انتخابات استان، تمهیدات لازم برای رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش‌بینی شود.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.