به گزارش خبرنگار مهر سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتقالی قبل ضمن حضور در شعبه شماره ۲۷ شهر سنندج رای خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، گفت: جا دارد قبل از هرچیز از تلاشهای اصحاب خبر و رسانه در راستای پوشش مناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان تقدیر و تشکر کنم.

سردار سید صادق حسینی گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یک جشن ملی است و این جشن بسیار بزرگ با حضور پرشور مردم در صحنه رنگ و بوی دیگری می گیرد.

وی مراجعه به آراء عمومی را یکی از برکات مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انشاالله مردم نیز در این صحنه همچون دیگر صحنه های دفاع از انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.

وی با اشاره به تلاش های دشمن در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دشمنان از هر فرصتی در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده کردند ولی ملت ما مثل همیشه با شور و شعور خود در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.