محبت جمالی نیا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره امور کشور براساس انتخابات است و امروز اگر عزت و اقتداری داریم به واسطه برگزاری انتخابات ها و مشارکت بالای مردم در این عرصه و رویداد سیاسی است.

وی اظهار داشت: انتخابات با روند بسیار خوبی در شهرستان در حال برگزاری است و به طور یقین امروز بازهم شاهد خلق حماسه ای به یادماندنی از مردم با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: با همراهی سه هزار تن از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و بازرسی و سایر برگزارکنندگان انتخابات شرایط برای حضور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای فراهم شده است.

جمالی نیا با بیان اینکه ۶۹ هزار و ۷۰۰ تعرفه رای بین ۸۷ شعبه ثابت و سیار این شهرستان توزیع شده، ادامه داد: مردم فرآیند رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و هرچه سریع تر به شعبه های اخذ رای مراجعه کنند.

۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.