به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله ترخانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از رقابت ۸۷ نفردراستان زنجان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر دارد گفت: ۵۴ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۹ نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و بوغداکندی، ابهر، خرمدره و سلطانیه ۱۵ نفر و حوزه خدابنده ۹ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه روند رای گیری به صورت الکترونیکی در سطح استان در حال انجام است، افزود: روند اخذ رای در شعب به صورت آنلاین در حال انجام است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان مشارکت مردم استان در انتخابات را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود مشارکت مردم بیشتر از ۶۰ درصد باشد.

ترخانی ابراز کرد: تعرفه‌ها براساس واجد شرایط پیش بینی شده و در استان بیش از ۸۰۲ هزار نفر شرایط لازم برای رای دادن را دارند.

وی با بیان اینکه تعطیلی در شعبات در وقت نماز ظهر و عصر نداریم، گفت: عوامل اجرایی در شعبات رای گیری در دو شیفت فعالیت خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مشکلی در بحث تعرفه‌ها در شعبه‌های اخذ رای نداریم و به اندازه کافی تعرفه در شعبه‌ها وجود دارد.

ترخانی تخلفات کاندیداها را در این دوره بسیار انگشت شمار اعلام کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود تا ساعت ۱۸ به شعبات اخذ رای مراجعه کرده و رای بدهند.

وی ابراز کرد: شهروندان رای گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.