خیرالله ترخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: چهار نفر از داوطلبان استان زنجان در این مرحله، انصراف داده و در مقابل، چهار نفر، حوزه انتخابیه خود را از استان‌های دیگر به زنجان تغییر داده‌اند که در نهایت ۱۱۳ نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان زنجان رقابت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: شمار نامزدهای حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۶۹ نفر، حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه ۲۰ نفر، حوزه انتخابیه خدابنده ۱۵ و حوزه ماهنشان و ایجرود نیز ۹ نفر هستند.

ترخانی با بیان اینکه فردا فرمانداران، اسامی نامزدها را به آن‌ها اعلام می‌کنند، گفت: مهلت قانونی نامزدها برای تبلیغات رسمی از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن به مدت هفت روز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه، اول اسفند ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: از ۲۴ ساعت مانده به زمان آغاز رسمی فرآیند رای‌گیری، یعنی ساعت هشت صبح اول اسفند، سکوت تبلیغاتی بوده و نامزدها اجازه تبلیغات ندارند.

وی افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه /دوم اسفند/ با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز می‌شود.

ترخانی تصریح کرد: نامزدها موظفند تا فردا / پنجشنبه ۲۴ بهمن/ شماره حساب ویژه هزینه‌کردهای تبلیغاتی خود را به فرمانداران حوزه انتخابیه اعلام کنند.

وی ادامه داد: محل ستادهای تبلیغاتی نامزدها باید با هماهنگی فرمانداری‌ها بوده و نامزدها باید رییس و مسؤول امور مالی ستاد تبلیغاتی خود را نیز به فرمانداران معرفی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.