صادق خدادادی در ستاد انتخابات کرمانشاه که در محل استانداری دایر است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسانی که درخواست صدور شناسنامه المثنی و یا تعویض آن را داشتند تا پایان روز چهارشنبه می‌توانستند در این زمینه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امکان صدور المثنی و تعویض شناسنامه امروز میسر نیست، گفت: افرادی که هنوز شناسنامه خود را تحویل نگرفته اند امروز می توانند به منظور حضور در پای صندوق های رای به دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال شهرستان ها مراجعه کنند.
خدادادی ادامه داد: رای دهندگان در صورتی که با مشکلی در شناسنامه خود برای رای دادن و یا کد ملی روبرو شوند نیز می‌توانند امروز به همکاران ما مراجعه کنند تا به این مشکل رسیدگی شود.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه دوم اسفند) در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.
کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.
یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.
کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.