سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه در کمیسیون مبارزه با موادمخدر استان که در سرسرای جلسات فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پلیس توان جمع آوری همه معتادان متجاهر ظرف ۴۸ ساعت را دارد ولی متاسفانه زیرساخت این کار در استان فراهم نیست.

وی افزود: کمبود مراکز اقامت و نگهداری معتادان متجاهر باعث شده تا پلیس نتواند به صورت همه جانبه نسبت به برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با این حال پلیس کرمانشاه با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می شویم کار جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین خرده فروشان را سرعت بیشتری بخشیده و حتما اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال از جمع آوری حدود ۲ هزار و ۷۴۱ معتاد متجاهر در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآوری کرد: در این مدت و باتلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲۱۹ قاچاقچی و سه هزار و ۳۱۲ خرده فروش نیز دستگیر شده اند.

سردار جاویدان همچنین از کشف ۲ تن و ۵۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کرمانشاه و شهرستان های آن در ایام نوروز ۹۹ پذیرای تعداد بسیاری زیادی از مسافران و گردشگران خواهد بود و به طور قطع وجود چنین افرادی در گوشه و حاشیه خیابان ها باعث زشت شدن چهره شهر و دیار ما می شود.

وی با بیان اینکه وجود افراد معتاد و ولگرد در خیابان ها و بخصوص بوستان ها در مسافران نوروزی تاثیر منفی خواهد گذاشت، افزود: وجود چنین افرادی حتی ممکن است باعث کوتاه شدن اقامت آنها شود، از این رو باید تلاش کنیم تا می توانیم چهره زیبایی به شهر و دیار خود ببخشیم.

سردار جاویدان در پایان گفت: امیدوارم دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی نیز برای اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان موادمخدر به کمک پلیس آمده تا شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در استان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.