هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جمع اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و عوامل ستاد انتخابات گیلانغرب در سخنانی با اشاره به اینکه انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر بسیار مهم هم به شمار می رود، افزود: خبرگزاری های مختلف دنیا حضور مردم ما را در روز دوم اسفند رصد می کنند.

وی اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته ثابت شده است که احترام گذاشتن به رای مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره یک اولویت بوده که نشان دهنده مردم‌سالاری دینی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با حضور در جمع کاربران شعب اخذ رای انتخابات شهرستان گیلانغرب در سخنانی ضمن تشکر از زحمات همه عوامل برگزاری انتخابات گفت: اگر دنبال مشارکت حداکثری هستیم باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به عوامل اجرایی اعتماد کنند و مهمترین ملاک در برگزاری انتخابات برای همه عوامل اجرایی بی طرفی در برگزاری انتخابات است که سلامت آن را تضمین می کند.

وی در ادامه افزود: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حضور یابند و همین جا به مردم  قول می دهم امانتی را که به ما می‌دهند به خوبی از آن صیانت خواهیم کرد زیرا احترام گذاشتن به رای مردم ارزشمندترین یادگار امام راحل  و دستاورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 فرماندار  گیلانغرب نیز گفت: تعداد ۸۳ شعبه اخذ رای با بیش ازیک هزار و ۶۰۰ نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.

کوروش محمودیان افزود: ۲۷۰ نقطه اخذ رای در سطح شهر و روستا تعیین شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اتخاذ شده است.

استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور سرزده وارد شهرستان گیلانغرب شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.