حسین کاغذلو روز دوشنبه در جلسه شورای تأمین شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک که به میزبانی فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۴۲۱ شعبه  اخذ رأی را در نظر گرفته‌اند که از این تعداد، ۱۴۴ شعبه در شهر ورامین، ۵۸ شعبه شهر پیشوا، ۱۳۹ شعبه شهرستان قرچک، ۳۱ شعبه جوادآباد ورامین و ۲۳ شعبه در جلیل‌آباد پیشوا مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: از مجموع این شعب، ۷ شعبه سیار و مابقی ثابت می‌باشند، ضمن این که ۸ شعبه در شهرستان ورامین و ۶ شعبه در شهرستان قرچک به منظور رفاه حال بانوان، به صورت اختصاصی به این افراد اختصاص یافته است.

کاغذلو افزود: تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، ۵۳ نفر بودند که از این تعداد، صلاحیت ۲۷ نفر تأئید و صلاحیت ۲۵ نفر رد شد و یک نفر نیز از ادامه مسیر انتخابات انصراف داد.

وی گفت: با انصراف یکی از ۲۷ نامزد تأئید صلاحیت شده که پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز حوزه انتخابیه، انصراف رسمی خود را اعلام کرد، مجموع نامزدها به ۲۶ نفر شامل ۲۴ مرد  و۲ زن رسیده است.

فرماندار ورامین با اشاره به درج برخی از اخبار در فضای مجازی مبنی بر انصراف، تأئید و رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات گفت: هر گونه اظهار نظر مربوط به انصراف نامزدها از ادامه مسیر انتخابات و یا تغییر در تعداد آنان، بر عهده کمیته اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک است.

کاغذلو با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون حقیقت شکل‌گیری ارکان نظام با رأی مردم را به ظهور رسانده است.

رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در آزمونی دیگر از شکوه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار دارد و بی‌شک، تأمین امنیت این رویداد مهم سیاسی، در هر چه پربارتر برگزار شدن آن نقش مؤثری دارد.

وی تصریح کرد: همراهی و همدلی مسئولان هر سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در مراحل پیش از برگزاری انتخابات، نوید برگزاری انتخاباتی با شکوه را در روز دوم اسفندماه خواهد داد و یقینا مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه که ریشه در انقلاب داشته و با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، نقش مؤثری در به پیروزی رساندن انقلاب داشته‌اند، این بار نیز برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم می‌زنند.

فرماندار ورامین افزود: تمامی مقدمات، ملزومات و زیرساخت‌های مورد نیاز برگزاری انتخابات فراهم شده، بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش به کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی ارائه شده و همه امکانات برای برگزاری حماسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آماده است.

مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.