حجت‌الاسلام مصطفی منتظری نامزد انتخابات مجلس خبرگان یکشنبه در نشستی خبری گفت: در کل استان فارس، چهار بنر تبلیغاتی داشتم که همه را همراه با داربست به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

معاون فرماندار و رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات شهرستان شیراز در این باره به ایرنا گفت: بنرهای تبلیغاتی برخی کاندیدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از سوی برخی افراد ناشناس و خودسر از سطح شیراز جمع آوری شده که این موضوع تحت پیگرد قرار گرفته است.

آرش اسدپور افزود: جمع آوری بنرهای انتخاباتی حجت الاسلام منتظری طی تماس تلفنی وی به من و فرماندار شیراز اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ یک از بنرهای تبلیغاتی ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس و شهرستان شیراز توسط کمیته تخلفات و رسیدگی به شکایات ستاد انتخابات جمع آوری نشده است.

وی با بیان اینکه بنابر اطلاعات ستاد انتخابات حجت الاسلام منتظری، بنرهای تبلیغاتی وی شامگاه ۲۲ بهمن ماه جاری از سطح شهرها من جمله خیابان زند شیراز جمع آوری شده است، گفت: اکیپ های کمیته تخلفات و رسیدگی به شکایات از ۲۴ بهمن ماه کار خود را آغاز کرده اند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات شهرستان شیراز در ادامه گفت: براساس گزارش‌های واصله در شهر جدید صدرا نیز بنرهای تبلیغاتی بعضی کاندیدها توسط اشخاصی ناشناس جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی با نیروی انتظامی مقرر شده که دوربین های نظارت تصویری شهری کنترل شود  و افرادی که خودسرانه اقدام به جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی برخی کاندیدها می کنند تحت پیگرد قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در بلوار چمران شیراز نیز بنرهای تبلیغاتی بعضی کاندیدهای انتخابات روی زمین و یا داخل کانالهای انتقال آب ریخته شده که این اقلام تبلیغاتی توسط اکیپ‌های ستاد انتخابات شیراز جمع آوری شده است.

اسدپور بیان کرد: باید بررسی شود که چه کسانی علیه برخی کاندیدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فعالیت و نسبت به جمع آوری خودسرانه تبلیغات آنها اقدام می کنند.

استان فارس دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دوم اسفند ۹۸ همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات نخستین میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری یک نفر انتخاب خواهد شد.

انتخابات خبرگان فارس برای جانشینی مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.