مرادعلی تاتار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۳۸ شعبه در شهرستان قصرشیرین، ۸۷ شعبه در شهرستان سرپل ذهاب و ۸۳ شعبه در شهرستان گیلانغرب مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در این حوزه انتخابیه برعهده دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: آمادگی کامل در این حوزه برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه وجود دارد و امکانات لازم برای این منظور فراهم شده است.

تاتار اضافه کرد: براساس زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور، ما هم برنامه های انتخاباتی را انجام می دهیم و  این حوزه انتخابیه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را به صورت رایانه ای دارد.

رییس ستاد انتخابات قصرشیرین اظهار داشت: از چند ماه پیش دوره های آموزشی برای فعالان و کارشناسان انتخابات حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب برگزار شده و این افراد آمادگی مطلوب برای برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی را دارند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.