محمدجواد کنجوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از افزایش ۳۷ درصدی مخاطب در سینما آزادی خبر داد و افزود: پرفروش‌ترین فیلم امسال «مطرب» بود که ۱۶۰ میلیون تومان فروش داشت.

وی در خصوص طرح توسعه و بازسازی سینما آزادی گفت: در این طرح بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و توسعه زیرساخت‌های این سینما در نظر گرفته شده است و تا اردیبهشت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

کنجوری اظهار داشت: در این طرح ۲ سالن اختصاصی ۳۰ نفره به سالن اصلی اضافه می‌شود و سینما آزادی را به پردیس سه سالنه تبدیل می‌کند و علاوه بر تعویض همه صندلی‌ها، کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها، پروژکتور اصلی سینما هوشمند شده و لیرزی می‌شود که کیفیت آن به مراتب بیشتر از حالت کنونی است.

این مسوول افزود: سیاست سینما به سمت ایجاد پردیس‌های کوچک است که با سلیقه مخاطب همخوانی بیبشتری دارد و اگر سینما آزادی تبدیل به پردیس سه سالنه شود امکان نمایش ۹ فیلم در روز وجود دارد که می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

کنجوری، وجود سینما در شهرستان‌های استان کرمانشاه را ضروری دانست و افزود: حوزه هنری و موسسه «بهمن سبز» با حمایت و همراهی مدیران استان، این آمادگی را دارد تا اماکن بلااستفاده در شهرستان‌ها را تبدیل به سینما کند.‌  

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هم اکنون دارای سه سینما است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.