کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش یک میلیارد تومانی سینماهای کرمانشاه در بهار امسال خبر داد.

سهیل سنجابی در گفت وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگی و هنری» ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به افزایش هشت درصدی فروش سینماهای کرمانشاه در بهار امسال، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال رقم فروش سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون به حدود یک میلیارد تومان رسید.

وی به بازدید بیش از 117 هزار نفر از فیلم های اکران شده در این سه سینما اشاره کرد و افزود: از این تعداد سهم سینما آزادی حدود 53 هزار نفر، سهم سینما فرهنگ بیش از 52 هزار نفر و سهم سینما بیستون نیز حدود 12 هزار نفر است.

به گفته سنجابی در بهار امسال در مجموع 12 فیلم در این سه سینما اکران شده که فیلم "متری شش و نیم" در صدر استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

سنجابی قیمت بلیت سینما در استان را 10 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این قیمت نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته و فعلا هم برنامه ای برای افزایش آن وجود ندارد.

کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود شش سینما در استان گفت: سرانه صندلی سینما نسبت به جمعیت استان بسیار پایین است و در همین راستا ساخت سینماهای جدید در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون سه سینما در کرمانشاه و در هریک از شهرستان های سنقر، پاوه و قصرشیرین یک سینما فعال بوده و در شهرستانهای صحنه و اسلام آبادغرب نیز ساخت سینما در دست احداث است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.