کارگاه آموزشی خبرنگاری جنگ و بحران روز پنجشنبه با حضور بیژن نوباوه مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این کارگاه آموزشی و تخصصی خبرنگاری با عنوان دفاع همچنان باقی است با همکاری سازمان بسیج رسانه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین برگزار شد.

مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان در این کارگاه آموزشی گفت: امروز هدف اصلی دشمن آرمان ایرانیان است و اگر این آرمان بمیرد، دیگری نیازی به جنگ فیزیکی و درگیری تن به تن نخواهد بود.

‌‌نوباوه اضافه کرد: امروز رسانه‌های تصویری مختلفی در سراسر جهان شکل گرفته تا انسان را سرگرم مادیات، لذت های دنیایی و… کند و اهدافی که امروز در جنگ مطرح شده از حیطه نظامی بودن خارج است.

خبرنگار و مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان گفت: نظام های غربی در جنگ امروز تلاش می‌کنند تا با تغییر سبک زندگی به کشتن آرمان اصیل ایرانی دست یابند.

این خبرنگار دفاع مقدس همچنین اظهار داشت: آنچه امروز موجب پیروزی می شود تنها سلاح نیست، بلکه انگیزه است و روحیه ایرانی ها و انگیزه بالای ایران سبب شده که با همه مخارج هنگفت کشورهای اروپایی در منطقه، باز هم ایران پیروز میدان باشد.

در پایان این مراسم به شرکت کنندگان، گواهی شرکت در دوره آموزشی اعطا شد.‌

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.