یوم الله ۲۲ بهمن روز نشان دادن همدلی، وحدت و اتحاد ملت بزرگ یران بود، روزی که مردم و مسوولان در کنار یکدیگر فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته و به جهانیان اعلام کردند که تا همیشه پشتیبان نظام و لایت فقیه خواهند ماند.

امروز با وجود سرمای کم سابقه هوا در شهر کرمانشاه، مسیرهای راهپیمایی مملو از مردان و زنانی بود که عاشقانه به صحنه آمده بودند تا به دشمنان بفهمانند هرگز پشت انقلاب را خالی نکرده و هر زمانی که لازم باشد به دفاع از دستاوردهای آن می پردازند.

مسوولان استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار این دیار در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، آنها را به شرکت گسترده در انتخابات پیش رو که ۲ اسفند برگزار می شود، دعوت کردند تا جشن پیروزی انقلاب را تکمیل کرده باشند.

مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای انقلاب و نظام ایستاده اند

دادستان انقلاب کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا، ضمن قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: آنها نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی انتقادات اما همچنان محکم و استوار پای ارزش ها ایستاده اند.

محمدحسین صادقی با بیان اینکه مردم با بصیرت کشور و استان کرمانشاه اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند، افزود: آنها سرمایه های اجتماعی ارزشمندی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید قدرشان را دانست.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه شاهد همین حضور گسترده و حماسی مردم در روز انتخابات نیز باشیم، گفت: هر قدر پای خواسته ها و ارزش های نظام بایستیم دشمنان بیشتر حساب کار دستشان آمده و از دست یابی به اهدافشان بازخواهند ماند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای به طور قطع آینده بهتری را برای کشور ترسیم می کند، گفت: ما برای دست یابی به خواسته هایمان بیش از ۴۰ سال است که جنگیده ایم و این بار هم باید با شرکت در انتخابات پیش رو نشان دهیم نسبت به وضعیت کشورمان حساس هستیم.

وی در پایان گفت: دشمنان تلاش می کنند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و منصرف کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی مطمئنا آنها را در دست یابی به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

مردم با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز گفت: بدون شک مردم نجیب و فهیم کشور و استان کرمانشاه با حضور گسترده خود در انتخابات ۲ اسفند بار دیگر زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم و با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید عهد دوباره ای خواهند داشت.

سردار «علی اکبر جاویدان» با اشاره به حضور دشمن شکن مردم در مراسم راهپیمایی امروز گفت: این حضور آگاهانه نشانگر موقعیت شناس بودن مردم است و اینکه می دانند باید در چه زمانی به دفاع از انقلاب و نظام بپردازند تا دشمنان حساب کار دستشان بیاید.

وی گفت: مردم امروز می توانستند با توجه به سرمای شدید هوا در منازل خود بمانند اما زمانی که احساس کردند انقلاب و نظام به حضورشان نیاز دارد به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حضور پرشوری در صحنه داشتند.

رییس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: مطمئنا همین مردم قدرشناس در روز انتخابات نیز حضور پرشور امروز خود را تکرار و با انتخاب نمایندگانی اصلح زمینه توسعه کشور و شکست دشمنان را فراهم خواهند کرد.

سردار جاویدان در پایان گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم ۴۱ سال است که با بزرگترین قدرت های استکباری جهان مبارزه و به فضل الهی پیروزی نهایی نیز با ما خواهد بود.

حضور در انتخابات تکمیل کننده جشن پیروزی انقلاب است

فرماندار کرمانشاه نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: حضور در انتخابات دوم اسفند در واقع تکمیل کننده جشن پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود که ملت با بصیرت ایران آن را رقم می زنند.

فضل الله رنجبر ادامه داد: مردم ولایتمدار کرمانشاه باوجود سرمای شدید هوا به دلیل احساس مسوولیتی که داشتند امروز به خیابان ها آمده و انزجارشان را از امریکا و صهونیست ها اعلام و نشان دادند که آنها را همچنان دشمن شماره یک خود می دانند.

وی با بیان اینکه تکمیل کننده جشن پیروزی انقلاب حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات است، گفت: برای ترسیم آینده ای بهتر و تعیین سرنوشت خود باید در این عرصه حضور پیدا کنیم و اصلح ترین افراد را به خانه ملت بفرستیم.

رنجبر تصریح کرد: بدون شک حضور گسترده و آگاهانه پای صندوق های رای باعث خواهد شد آینده بهتری پیش رو داشته باشیم و کشورمان بیش از پیش در مسیر توسعه قدم بردارد.

مردم به نمایندگانی دلسوز نیاز دارند

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه نیز با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح در انتخابات پیش رو، گفت: مردم ما به نمایندگانی دلسوز، آینده نگر و علم گرا دارند که بتوانند با قانونگذاری صحیح وضعیت فعلی را بهبود ببخشند.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا تصریح کرد: نمایندگانی که از سوی مردم راهی خانه ملت می شوند باید درد آشنای آن ها بوده و همه توان خود را برای رفع مشکلاتشان به کار گیرند.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضوری پرشور در انتخابات پیش رو، گفت: افزایش مشارکت سیاسی جامعه باعث اقتدار بیش از پیش کشور خواهد شد.

حرکت در صراط مستقیم ولایت خواسته مردم از نمایندگان است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، حرکت در صراط مستقیم ولایت را خواسته مردم از نمایندگان عنوان و ابراز امیدواری کرد آنهایی که به خانه ملت می رسند این موضوع را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» یادآوری کرد: حرکت در صراط مستقیم ولایت شامل موضوعات مختلفی از جمله خدمتگزاری به مردم، مقابله با دشمنان، ایستادگی در برابر مشکلات، تلاش صادقانه برای رفع مشکلات کشور و ... می شود.

وی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که خون مطهر حاج قاسم سلیمانی به مراسم امروز طراوت دیگری بخشیده بود، از آنها دعوت کرد تا با حضور گسترده پای صندوق های رای زمینه افزایش اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.