محبت جمالی نیا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باتوجه به فشار حداکثری دشمن برکشور و تلاش همه جانبه آن ها برای دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اهمیت بسیاری دارد و  جواب دندان شکن محکمی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: راهپیمایی امسال با توجه به اینکه با اربعین شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن شده، رنگ و بوی خاصی دارد و نیاز  است همه اقشار مختلف مردم برای تایید نظام و انقلاب و تجدید میثاق با امام و شهدا و تجدیدبیعت با رهبری انقلاب در این راهپیمایی حضور یابند.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج اقتدار و بصیرت و ولایتمداری مردم است و ملت انقلابی ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی اتحاد و بصیرت خود را به دشمن نشان خواهند داد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: مردم ولایتمدار و با بصیرت کشور با شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اتحاد، ولایتمداری و بصیرت خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشانده و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان استکبار خواهند زد.

وی اظهار داشت: مردم ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در مواقع لزوم همواره در صحنه حضور داشته اند و این بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی خود پای آرمان های نظام وانقلاب را به نمایش خواهند گذاشت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.