به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه حضور در این راهپیمایی دشمن شکن خنثی کننده نقشه های شوم دشمنان است، بیان داشتند: به طور یقین ملت ایران در 22 بهمن امسال نیز نمایشی شکوهمند از اقتدار و وحدت ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.
گرامیداشت روز نیروی هوایی (نوزدهم بهمن ماه) و اشاره به نقش مهم این نیرو در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از مردم، تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و اسلامی در جامعه و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی از جمله دیگر محورهای سخنان خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته بود.

**قشم
امام جمعه قشم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام میثم تارَم در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: شرکت مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، از جنبه های ملی و بین‌‌المللی بسیار مهم است و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می کند.
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب دسیسه‌های دشمنان را خنثی می کند و ملت با بصیرت ایران با حضور خود بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.
امام جمعه قشم تصریح کرد: ملت ایران همچنان آمریکا را بزرگترین دشمن بشریت و به ویژه مستضعفان جهان می‌داند و رویکرد و شعارهای انقلابی خود را تا تشکیل حکومت عدالت ‌گستر مهدوی حفظ می‌کند.

**میناب
امام جمعه میناب با دعوت مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: این حضور فراگیر پاسخ کوبنده ای به دشمنان و یاوه گویی هایی آنان به ویژه امریکا است.
حجت الاسلام میرزا محمدحسین معتمدی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: حضور مردم همواره خنثی کننده تهدیدها و نقشه های شوم دشمنان است.
وی افزود: امروز کشور به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان با مشکلاتی در بخش اقتصاد مواجه است و دشمن دتلاش می کند با استفاده از این مشکلات، حضور مردم را کمرنگ کند، اما به طور یقین ملت ایران این بار هم با خلق حماسه ای عظیم، دشمنان را ناامید خواهند کرد.
امام جمعه میناب با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سید همه زنان عالم از اول تا آخر است و هیچ بانویی به منزلت ایشان نمی رسد.

**پارسیان
امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر حضور همه مردم اعم از پیر و جوان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: حضور پررنگ مردم در این روز تمام برنامه ها و نقشه های دشمنان را که قصد جدایی مردم از حکومت دارند، برهم خواهد زد.
حجت الاسلام هادی میرزایی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادله های سیاسی دنیای استکبار را بر هم زد و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف نشان دادند که پایبند نظام و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و امسال نیز با حضور پرشورشان در راهپیمایی 22 بهمن موجب بهت جهانیان خواهند شد.

** جاسک
امام جمعه شهرستان جاسک مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده و عمومی در این راهپیمایی به جهانیان اعلام خواهند کرد که همچنان حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند.
حجت الاسلام محمدکاظم مناقبیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: مستکبران جهان از همان آغاز پیروزی انقلاب تمام توان خود را برای دور کردن مردم از این نهضت الهی به کار بستند، اما همواره ناکام ماندند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی خواهد بود و دشمنان را خجالت زده می کند.
امام جمعه جاسک در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: باید در کشور مدیریت فرهنگی داشته باشیم و نباید اجازه دهیم هر کسی، احکام الهی را زیر سوال ببرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.