سعدی مصطفی در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه این هفته روانسر افزود: امنیت و توسعه ۲ اصل به هم پیوسته هستند به گونه ای که امروز در دورافتاده‌ترین و محروم ترین روستاهای کشور، مردم به دنبال توسعه هستند. 
وی تصریح کرد: تولید سرمایه انسانی، اقتصادی و فرهنگی منوط به تولید سرمایه اجتماعی است و مردم نقش اصلی و اساسی را در تولید سرمایه اجتماعی دارند.
فرماندار روانسر ادامه داد: براساس مطالبه گری مردم و اولویت های شهرستان، نقشه راه توسعه شهرستان را ترسیم کرده ایم.
مصطفی زاده با بیان اینکه ساخت بیمارستان اولویت اصلی و دغدغه مردم شهرستان است، اضافه کرد: ساخت ساختمان پزشکی قانونی، توسعه گردشگری به ویژه در سراب روانسر، گازرسانی به روستاها و ساخت فرهنگ سرا با توجه به پیشینه فرهنگی شهرستان از دیگر اولویت های روانسر است.
وی با بیان اینکه تنها راه حل رفع مشکلات روانسر وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان است، افزود : همه روانسری ها در راستای رفع موانع و توسعه شهرستان باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.
فرماندار روانسر اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، ۲ رویداد مهم و ملی کشور هستند که مشارکت حداکثری مردم بسیار سرنوشت ساز است.
مصطفی زاده تاکید کرد: بصیرت و موقعیت شناسی ۲ ویژگی برجسته مردم شهرستان روانسر است که در این ۲ رویداد مهم حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
وی یادآور شد: در دهه فجر امسال در مجموع ۱۰۴ طرح و پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان روانسر کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.