به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه شنبه در محفل تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد:تمامی تریبون‌ها و سخنرانی مسوولان باید برای ایجاد وحدت در برگزاری امر انتخابات پرشور و گسترده باشد.
وی یادآور شد: ۲۲ بهمن امسال که با حضور گسترده مردم قشرهای مختلف و مسوولان در راهپیمایی ضداستکباری برگزار می‌شود، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت و از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به خدمات دولت در عرصه‌های مختلف، با گرامیداشت چهل و یکمین فجر پیروزی گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۳ هزار و ۳۷۸ طرح در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.

عباسی تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال تامین و یا هزینه شده است و  از مجموع این طرح‌ها ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با ۴۴ هزار میلیارد ریال همزمان با فعالیت دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
عباسی تصریح کرد: در این مدت همچنین عملیات اجرایی ۴۹۴ طرح با ۳۶ هزار میلیارد ریال در استان آغاز شد که کاربری این طرح‌ها در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان، خدماتی و مسکونی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۰۷ طرح در این استان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود که برای این طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی تامین و در نظر گرفته شده است.
عباسی تصریح کرد: در دهه فجر سال‌جاری ۲۶۱ طرح با ۳ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد و با بهره‌برداری از طرح‌های چهارمحال و بختیاری در دهه فجر سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۸۸۰ نفر فراهم می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۴۶ طرح جدید در این استان آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها در دهه فجر سال‌جاری یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
عباسی تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های جدید در دهه فجر سال‌جاری ۲۴ نفر اشتغال‌زایی مورد نظر است و کاربری طرح‌های قابل بهره‌برداری استان در دهه فجر امسال در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان و خدماتی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح‌های کلنگ‌زنی استان در دهه فجر امسال با کاربری‌های خدماتی، زیرساخت، گردشگری و مسکونی اجرایی می‌شود.
وی یادآور شد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در دهه فجر سال‌جاری ۲۱ طرح در شهرستان اردل، ۲۶ طرح در شهرستان بروجن، ۲۲ طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان خانمیرزا، ۱۵ طرح در شهرستان سامان، ۵۵ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲۶ طرح در شهرستان فارسان، ۲۷ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۲۵ طرح در شهرستان کیار، ۳۰ طرح در شهرستان لردگان و یک طرح استانی است.
عباسی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های کلنگ‌زنی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال ۷ طرح در شهرستان اردل، ۲ طرح در شهرستان بروجن، یک طرح در شهرستان بن، یک طرح در شهرستان خانمیرزا، ۱۸ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲ طرح در شهرستان فارسان، ۱۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۳ طرح در شهرستان کیار و یک طرح در شهرستان لردگان است.
وی گفت: در دهه فجر سال‌جاری طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری مشمول مصوبه شورای اقتصاد استان در سال ۱۳۹۸ با ۸۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این ایام بهره‌برداری از یک‌هزار و ۲۲ واحد مسکن روستایی استان آغاز خواهد شد و ۹۰ واحد باقیمانده طرح مسکن مهر با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایرنا، دهه فجر انقلاب اسلامی همه ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به مناسبت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران گرامی‌داشته می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان دوم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را راهی بهارستان می کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.