به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در نشست مسئولان کارگروه های ستاد دهه فجر استان کرمان افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، مشارکت مردم در این حماسه بازتاب جهانی دارد و باید زمینه حضور گسترده مردم در این برنامه ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با رویکردی جدید و نو طراحی و اجرا شود، خاطرنشان کرد: نوآوری در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است زیرا اجرای برنامه های تکراری از تاثیرگذاری این برنامه ها می کاهد.

استاندار کرمان بیان کرد: کارگروه نظارت و ارزشیابی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید کارهای جدید و نوآورانه را بررسی و گزارش کند تا در برنامه ریزی های بعدی از آنها استفاده شود.

فدائی با تاکید بر اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نباید تشریفاتی و تفننی باشد، گفت: برنامه های دهه فجر باید منجر به تبیین دقیق آرمان های انقلاب و ایجاد تحول اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره شود.

وی عنوان کرد: تحول، مقاومت، مشارکت و همکاری، تقویت انسجام و اقتدا ملی از پیام های مهمی است که باید در ایام الله دهه فجر به جامعه منتقل شود.

فدائی گفت: فضاسازی عمومی جامعه باید به نحوی باشد که بیانگر ابعاد و اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی باشد و شهرداری، اصناف و بازاریان و غیره در این زمینه می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره پیگیری موضوع جان باختن افراد در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان نیز گفت: گروه هایی از سوی وزارت کشور، هیات دولت، وزارت اطلاعات و کمیسیون های مجلس بررسی های لازم را در این زمینه انجام داده اند و با همه افرادی که دست اندرکار اجرای این برنامه بوده، صحبت کرده اند و منتظر گزارش های آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در سطح ملی در دست بررسی است، ادامه داد: گزارش های نهادهای رسیدگی کننده ملی، روشن کننده ابعاد موضوع خواهد بود.

وی گفت: پیگیر قرار گرفتن جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در لیست شهدا هستیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه ۱۰ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می شود افزود: دهه فجر فرصت تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای اسلام و انقلاب است.

حسین انجم شعاع افزود: برنامه های دهه فجر امسال در استان کرمان به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه، برگزاری نشست های سلسله نشست های زن در آئینه انقلاب، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، حضور مسئولان در گفت و گوی ویژه خبری و غیره از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.