به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه زیباسازی چهره شهر نیاز به توجه جدی دارد، افزود: ترمیم آسفالت، معابر شهری و پیاده روها باید به اولویت تبدیل شود و لازم است که با حفظ وحدت و همدلی همه مسئولان دست در دست هم برای خدمت به مردم و آبادانی منطقه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و رشادت و فداکاری‌های ایثارگران و آزادگانی بوده که برای اعتلای کشور جان خود را به خطر انداختند.

امام جمعه پارس آباد عنوان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های انسانی و اسلامی بوده و دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای صیانت از ولایت و مبارزه با استکبار پایه گذاری شده است، اضافه کرد: امروز پیروی از فرامین ولی فقیه زمان از واجبات است.

باقری ادامه داد: انتخابات یکی از مظاهر مقبولیت نظام بوده و بایستی با مشارکت حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود پیشگام باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.