رسول یعقوبی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر با بیان اینکه تمامی مراسم ملی و مذهبی در کشور ما مورد رصد دنیاست اضافه کرد: بر لزوم مشارکت حداکثری مردم و مسوولان با تامین هزینه ها و امکانات لازم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان و معاندین نظام با استفاده از بهانه های اقتصادی و غیره به منظور کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم دهه فجر و انتخابات گفت: خوشبختانه ملت همیشه در صحنه ما با حضور حداکثری خود در آیین تشییع سردار سپهبد سلیمانی و در نماز جمعه اخیر تهران به امامت مقام معظم رهبری اثبات کردند که همواره حامی و پشتیبان اصلی انقلاب، نظام و ولایت فقیه هستند.

یعقوبی در ادامه به حماقت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و همرزمانش در صحنه دیپلماسی که اعتراض ۷۰ شهر آمریکا، تمامی آزادیخواهان جهان در کشورهای مختلف و تعداد زیادی از خود مردم آمریکا را در پی داشت اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میانه با بیان اینکه ملت ایران پرشورتر از گذشته در مراسم دهه فجر  بویژه راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت بر لزوم اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی و امور شاد بویژه در بین قشر دانشجویان و دانش آموزان تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.