حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دوشنبه در اولین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان تشکیلاتی و فعالیت فرهنگی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: هوشمندی و بصیرت مردم به فتنه های دشمنان ایران اسلامی خاتمه داد و مردم همواره با هوشیاری در صحنه های مورد نیاز انقلاب بصیرت و هوشمندی را به یادگار می گذارند.

وی اظهارداشت: ۹ دی چنین واقعه ای بود که با هوشیاری و بصیرت کامل مردم بار دیگر در حمایت از مواضع ستون خیمه انقلاب ولایت فقیه به میدان آمدند و علاقه مندی و میثاق خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه فتنه ها در ۹ دی به پایان نرسید، خاطرنشان کرد: دشمن تاکتیک و روش خود را تغییر می دهد و مستمر به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام است و با اندک بهانه ای موج سواری می کند که نمونه آن را بعد از سال ۸۸ و آبان امسال شاهد بودیم.

 حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: در همه این ماجراها آنچه که کشور را نجات داد، بصیرت، هوشمندی و حضور مردم و رهنمود های ولی امر مسلمین بود.

وی با بیان اینکه این مهم حرف ما نیست بلکه اعترافات تحلیلگران است و حتی دشمن نیز به آن واقف شده که نقطه قوت ما کجاست لذا روش خود را به سمت اینکه فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد کند تغییر داده است که در این عرصه نیازمند هوشمندی بیشتری هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: دشمن قسم خورده ای داریم که مستمر علیه ایرانیان در حال نقشه کشی و برنامه ریزی است که عبرت گرفتن از این حوادث موجب می شود بتوانیم از کوران ها و مشکلات عبور کنیم در غیر این صورت دچار مشکلات جدیدی می شویم.

رییس کل دادگستری استان زنجان، نخستین عبرت از فتنه ۸۸ را عدم تاثیرپذیری از شعارهای دشمنان بیان کرد و گفت: در شرف انتخابات باشکوه قرار داریم و دشمن کالاهای گران قیمتی را برای عرضه بزک می کند که از جمله آن به تعبیر خودشان شعارهای فریبنده است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: در سال ۸۸ شاه بیت شعار سران فتنه" ما از حقوق ملت دفاع  می کنیم" بود که شعاری بزک کرده است که خریدار دارد و همچون ماری خوش خط و خال زیبایی فوق العاده با محتوایی انسان کش در آن نهفته است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: به حتم باید با تدبیر عمل کنیم و نسل جوان را که آینده نظام هستند به آینده امیدوار کنیم و در مقابله با حوادث تدبر داشته و مراقب محتوای شعارهای دشمنان باشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه در هر اتفاق و فتنه ای باید به اردوگاه های حمایت کننده توجه داشته باشیم، یادآوری کرد: در سال ۸۸ دو اردوگاه حزب الله و مردم داشتیم که در کنار رکن اصلی نظام، ولایت فقیه قرار داشتند.

وی اضافه کرد: نقطه مقابل این اردوگاه رژیم منحوس صهیونیستی است که سالانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دهان روزه در خیابان ها علیه آن شعار می دهیم در کنار اردوگاه فتنه قرار گرفت و حامی آن شد.

 رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: سلطنت طلب های خائن به ایران اسلامی نیز در کنار رقاصان و منکران امام زمان(عج) و این فتنه گران قرار گرفتند که این مهم عبرتی برای ملت ولایتمدار است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: امام راحل یاد دادند که هرجایی دشمنان تحسین کردند و فرمول، معیار و شاخصی برای ما ارائه کردند باید به خود تردید کنیم که در فتنه ۸۸ این اتفاق افتاد.

وی افزود: متاسفانه عده ای بدون توجه فریب خوردند و بیشتر مردم نیز تشخیص دادند و با بصیرت توانستند مرزها را تفکیک کنند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآوری کرد: در انتخابات نیز باید تشخیص دهیم نامزد تشنه خدمت و یا قدرت است که در غیر این صورت امکان انتخاب اشتباه وجود دارد.

وی با بیان اینکه گاهی حق و باطل از هم تشخیص داده نمی شود و تردید و شک به وجود می آید، خاطرنشان کرد: گاهی نمی توان حق را با شخصیت ها تشخیص داد که باید شخصیت ها را بر حق عرضه کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه باید زوایه دید را تغییر دهیم، گفت: حق همیشه در بلندی قرار دارد و شخصیت را به حق عرضه کردن موجب برون رفت از ۲ راهی و حیرت می شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه خطبه ۹ نهج البلاغه چراغ راهنمایی برای زمان حاضر است، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم در مقابل رخدادهایی که برای جامعه اسلامی، بشری و ایران که در فواصل مختلف پیش می آید هوشیار بوده و با بصیرت از حوادث گذشته عبرت گرفته و سربلند در مواجه با حوادث جدید باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.