حجت الاسلام عباس معصومی دوشنبه در حاشیه در راهپیمایی روز ۹ دی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نام نهادن ۹دی به عنوان روز بصیرت و پیوند با ولایت، افزود: عوامل این بصیرت فتنه سال ۸۸ بود و مردم برای رسیدن به این بصیرت می بایست مراحلی را طی می‌کردند.

وی با بیان اینکه ۹ دی نقش بسزایی در مقابله بافتنه‌ها دارد، تصریح کرد : فتنه سال ۸۸ دارای سه لایه بود که پس از افشای هر یک از این لایه ها مردم به حقایق موضوع بهتر پی بردند.

معصومی با اشاره به اعتراف رسانه های بیگانه مبنی بر اینکه در ۱۰ روز ۵۲ میلیون نفر در سراسر کشور برای اعتراض به عملکرد اغتشاشگران به خیابان ها آمدند، ادامه داد: لایه اول موضوع تقلب در آراء را مطرح کردند و خواستار ابطال انتخابات شدند اما در پشت صحنه اهداف بسیار بزرگتری در پیش بود.

امام جمعه رویان افزود: در لایه دوم مردم متوجه شدند که این بار هدف تنها آراء و ابطال انتخابات نیست بلکه موضوع براندازی نظام مطرح است این در حالی بود که مردم حرمت شکنی، حریم شکنی و ساختارشکنی ها را دیدند.

به گفته وی در لایه دوم پس از این افشاگری ها افزون بر ۶۰ درصد از مردم خود را کنار کشیده و راهشان را جدا کردند.

وی ادامه داد: در لایه سوم مشخص شد آنها نه تنها موضوع نظام بلکه اصل دین را مورد هدف قرار دادند به طوری که اهانت و جسارت به مقدسات دین در روز عاشورا را رقم زدند.

معصومی با بیان اینکه بعد از جریانات روز عاشورا تنها قشر خاصی در میدان ماندند، گفت: ۹ دی به مانند ۲۲ بهمن روز بصیرت و ایام الله مردم بود چرا که مردم در این روزها به این نتیجه رسیدند که اگر کوتاه بیایند دشمن از راه هایی نفوذ می کند که بسیار مردم پسند، روشنفکرپسند و عوام پسند بوده و اهداف خود را در همین مسیرها دنبال کرده و محقق می‌کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه همه مردم این است که این آگاهی ها را در مورد فتنه های که دشمنان برنامه ریزی می کنند را به نسل بعد انتقال داده و آنان را از خطرات پیش رو آگاه سازند.h

مردم انقلابی شاهرود به مناسبت روز ۹ دی راهپیمایی با شکوهی در خیابان ۲۲ بهمن این شهر انجام دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.