حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه که در مسجد جامع ولی‌عصر(عج) مهریز برگزار شد افزود: انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت آینده کشور و موجب تقویت انقلاب‌اسلامی است.

وی ادامه داد: استکبارجهانی که چشم دیدن نظام ما را ندارد از مدت‌ها قبل برای ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات به فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی متوسل شده است.

خطیب  جمعه مهریز اظهار داشت: مردم باید با چشم باز و همراه با بصیرت در انتخابات با مشارکت بالا به کسانی رای دهند که مومن و انقلابی و در خط ولایت باشند.

محی‌الدینی تصریح کرد: هر برگ رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی است و نقش مهمی در تثبیت آینده کشور دارد و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: مردم باید همواره بصیرت انقلابی خود را حفظ کنند و تسلیم برخی شایعات که توسط دشمنان ساخته و پرداخته می‌شود، توجه نکنند.

امام جمعه مهریز به اهمیت رسیدگی به مسائل مردم توسط دولت و مسوولان امر تاکید کرد و راه چاره را توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور و اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

محی‌الدینی گفت: اگر مردم و مسوولان به منویات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف عنایت داشته باشند قطعا دشمنان به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان های ابرکوه، بهاباد، بافق ، مهریز و خاتم است با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.