طاهر رستمی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت ۹ دی این شهرستان با اشاره به حوادث آبان ماه امسال در کشور و همراهی مردم در پایان دادن زودهنگام این غائله اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بدون شک برپایی انتخابات بی طرفانه و قانونمند می تواند مردم را بیشتر به پای صندوق ها آورده و آنان را به مشارکت بیشتر ترغیب کند.   

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در جامعه گفت: آنان که بر طبل تفرقه کوفته و حاشیه ایجاد می کنند خود و جامعه را دچار خسران می سازند که این اقدام آنان محکوم است.

فرماندار اسفراین با تاکید بر اینکه مردم با تبعیت از رهبری بارها ثابت کرده اند که پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند، افزود: بصیرت یعنی در زمان و مکان  شرایط را درست درک کنیم و بدانیم اظهارنظرها، انتقادها و اعتراض ها چه پیامدهایی می تواند داشته باشد.

امام جمعه اسفراین نیز گفت: دشمنان لجوج کشور هیچگاه دست از خصومت برنداشته و برخی غفلت ها در جامعه سبب استفاده آنها و صحنه گردانی در دوران مختلف شده است.

حجت الاسلام غدیر محمدیان افزود: یکی از کارهایی که دشمن را عقب خواهد برد برپایی مراسم سالگرد ۹ دی است که باید حافظ آن باشیم و هرسال پررنگتر برگزار شود.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۲۶ نفر برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس داوطلب شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.