حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات ضمن بیان اینکه اقناع سازی مردم وظیفهٔ بنده نیست خطاب به مردم و فعالان فضای مجازی بخش تأکید کرد: من طرفدار مسئولان نیستم! از الان تا قیامت طرفدار شما مردم هستم.

وی ابراز کرد: اکنون طرحی در رودک و امین آباد در حال انجام است که الان هشدار می دهم، مسئولان اگر طرحتان توجیه دارد بیایید مردم را اقناع کنید. مردم حق استفاده از آب، خاک و هوای پاک را دارند اگر قرار است پس آب فاضلاب جایی دیگر به این منطقه بیاید ما راضی نیستیم برای آبادی هیچ کجا حتی یک روستای ما خراب شود.

خطیب جمعه رودبار قصران تصریح کرد: بنده نه مسئولیت اجرایی دارم نه عمرانی که خودم سر پروژه بروم، تخصصی هم در این زمینه ندارم پس شما موظف هستید مردم و معتمدان را در مسجدشان جمع کنید و اگر طرحتان سلامت است آن را توجیه کنید.

حسنی اذعان داشت: امیدواریم حال که کمتر از ۳ ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده تنشی در منطقه ایجاد نشود. این امر نیز وابسته به مدیریت مدبرانه و هوشمندانهٔ مسئولان بویژه فرماندار و بخشدار است.

امام جمعه رودبار قصران ضمن گلایه از عملکرد برخی از شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران خاطرنشان کرد: شکایات فراوانی از ساخت و سازها با عکس و مستندات به دست ما می رسد که امیدواریم قانونی باشند که اگر نباشند و مردم ببینند ساختمانی خلاف ضوابط و قوانین احداث می شود فقط کافی است گزارش کنند.

وی افزود: شهروندانی که مطلع می شوند جایی بیت المال و حقوق مردم رعایت نمی شود مکتوب و مستند ارسال کنند و یقین بدانند با حداکثر توان از آنها دفاع خواهم کرد.

خطیب جمعه رودبار قصران بیان داشت: با رویکرد امروز قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور و استقرار اداره اطلاعات در منطقه دیگر هر کسی نمی تواند هر غلطی دلش خواست انجام دهد!

حسنی خطاب به مسئولان اظهار داشت: ما امانت دار مردم هستیم و باید از این جایگاه ها برای خدمت به خلق خدا استفاده کنیم. باید مراقب فریب افراد سودجویی که در این مملکت رخنه کردند باشیم و از اعتماد مردم صیانت کنیم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.