مسعود الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد شعب اخذ رای ۳۱ شعبه ثابت و سیار در شهر و بخش موچش و ۵۵ شعبه ثابت و سیار در شهر کامیاران و بخش مرکزی مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی 81 شعبه اخذ رای در این شهرستان تعبیه شده بود افزود: دست اندرکاران انتخابات در صدد هستند با افزایش پنج درصدی شعبات در دوره یازدهم شرکت پرشور مردم در این حماسه سیاسی را سهل‌تر از گذشته انجام دهند.

 فرماندار کامیاران اضافه کرد: مردم شهرستان و داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مربوطه می‌توانند پیشنهادها و گزارش‌های خود را پیرامون مسائل مختلف و تخلفات انتخاباتی به این هیئت اطلاع دهند.

وی گفت: با اخلاص در عمل، مبنا قرار دادن قانون، همفکری و هم افزایی، رعایت بی طرفی، عدم سوء گیری، امانتداری، حفظ شان و جایگاه کاندیداها و رعایت حقوق آحاد جامعه و عدم اظهار نظرهای شخصی و بی مورد می‌توان این انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.

الماسی یادآورشد: برای تسهیل در برقراری ارتباطات و رسیدگی سریع به گزارش‌ها، هیئت‌های بازرسی انتخابات در محل فرمانداری‌ مستقر و آماده دریافت گزارشات مردمی و داوطلبان نمایندگی مجلس هستند.

هیئت بازرسی انتخابات کامیاران شماره ۰۹۹۰۳۸۹۸۱۳۲ را برای دریافت گزارش‌های مردمی و نامزدهای نمایندگی یازدهمین مجلس شورای اسلامی از طریق پیامک یا واتساپ اعلام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.