حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد روز دوشنبه در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی که با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع کلاله برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی روز خروش حماسی مردم ایران و آشکار ساختن خشم مقدس آنان در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده ای مزدور و وابسته به دشمنان نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

وی گفت: حماسه نهم دی روزی است که مردم ایران به سران فتنه نَـه و به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های نظام اسلامی آری گفتند و نشان دادند که دشمنان و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های مزدوران دشمن را نمی‌خورند.

حجت الاسلام ولی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان و دست اندرکاران بر اساس قانون انتخابات را برگزار کردند و طبق قانون نیز شمارش آرا انجام می‌شد که ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها، قبل از اتمام انتخابات، کاندیدای خود را منتخب معرفی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: وقتی کارها از مسیر قانونی خارج می‌شود، بلوا و آشوب جایگزین آن می‌شود که در این آشوب مزدوران دشمن در تهران و برخی از شهرهای دیگر، خیمه های حسینی را به آتش کشیدند و حتی آنان به گروه‌هایی از مردم که به عزاداری مشغول بودند حمله‌ور شده و به ارزش‌های اسلامی اهانت کردند.

وی گفت: در این آشوب‌ها به اصل ولایت فقیه اهانت می‌شود در حالی که اصل ولایت فقیه اساس و بنیان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ولی‌نژاد در ادامه بر حضور گسترده مردم در آیین های بزرگداشت دهه فجر و انتخابات اسفند ماه تاکید کرد و گفت: آمریکا برای بازگشت به ایران راه‌های مختلفی را امتحان می‌کند که تحمیل جنگ، ترورها و تحریم اقتصادی از جمله این توطئه‌ها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) متصل است، تصریح کرد: شهیدان یادمان دادند که پیوسته گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و همدلی مردم است.

در این مراسم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی ، روحانیون شیعه و سنی و قشرهای مختلف مردم شهری و روستایی شهرستنان کلاله شرکت داشتند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.