حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا اظهار داشت : امروز آنچه در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجادترس می کند اسلحه و توان نظامی ما نیست بلکه  روحیه بسیجی این  لشکرمخلص خداست .
وی خاطرنشان کرد : دشمنان به خوبی می دانند ماندگاری بسیج و انقلاب بخاطر این است که این دو عنصراز همدیگر جدا نشدنی اند از این رو دست از کینه ورزی با آن برنمی دارند.
وی با اشاره به اینکه قدرت های بزرگ دنیا در مقابل ایران اسلامی خاضع شده اند اضافه کرد : به اعتراف خود دشمنان ما در سایه تحریم ها به شکوفایی هایی در عرصه های مختلف علمی نظامی و...بوجود آورده ایم که دنیا را شگفت زده کرده است .
وی به این سخن امام خمینی که فرمود بزرگترین ساده اندیشی این است که جهانخواران از ما دست برمی دارند اشاره و تصریح کرد: دشمنان ما با بیش از ۲هزار سایت خبری و ماهواره ای مسموم برعلیه نظام و ملت ما تلاش می کنند تا وحدت را از بین ببرند .
حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی اظهار داشت: برای حوادث اخیر بیش از دو سال برنامه ریزی کرده بودند اما بسیج به برکت خون شهدا در دو روز به آن پایان داد تا نگون بختی وبی آبرویی برای این قدرت های پوشالی به یادگار بماند.
وی با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم افزود: بیداری دشمنان انقلاب اسلامی و توطئه آنی دشمنان دو شیوه ای است که با آن مواجه هستیم .

وی سه وظیفه و راهکار را در مقابله با دشمنان موثر عنوان و تصریح کرد: نخست امروز باید بهانه هرگونه فتنه و آشوب را از دشمن بگیریم بویژه بیداری در زمان انتخابات بیش از همیشه لازم است در مرحله بعد در مقابل بحران های ملی درکنار هم باشیم و انسجام و وحدت راحفظ کنیم و درآخر گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا به نظام آسیبی نرسد .
به گزارش ایرنا ، یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا با حضور حماسی بسیجیان (شکوه اقتدار و مقاومت) در مصلی نمازجمعه و گلباران مزار شهدا و عهد و میثاق مجددبا آرمان های شهدا همراه بود.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰ شهید ۱۲۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.