مصطفی آزادبخت روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی همدان بیان کرد: دشمنان دنبال ناامید کردن مردم و سرد شدن تنور انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: تمام امید دشمن خارج کردن مردم از صحنه انتخابات است تا از حضور آنها در پای صندوق‌های رای جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: وظیفه مسئولان دلگرم کردن مردم با خدمت صادقانه و برخورد نیکو است و با این شیوه دشمن ناامید می‌شود.

آزادبخت بیان کرد: تمامی افراد در راستای برگزاری انتخابات نقش ویژه دارند بنابراین باید با دلگرم کردن مردم و در راستای سیاست های رهبر فرزانه انقلاب انتخابات پرشور را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی جنگ روانی و اقتصادی را شروع کرده و تمام نیروها را برای تضعیف ایران به کار گرفته است اما ایران با کارهایی که انجام داد از جمله شکار پهپاد نشان داد که در مقابل دشمن ایستاده و عقب نشینی نمی‌کند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نظام اسلامی برآمده از خون شهدا است و رکن اصلی ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله (ص) است ما را در این جایگاه رسانده است.

آزادبخت اضافه کرد: اعتقاد داریم با پارامتر ولایت فقیه انقلاب پیروز شد و استقرار یافت همچنین در صورت اطاعت و تبعیت از رهبری راه کشور در آینده روشن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب پیشرو هستند یادآوری کرد: ۲۵۰ هزار تن برای به ثمر نشستن و بقای این انقلاب شهید شدند و هنوز هم دریچه شهادت باز است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: جایگاه قضایی در کشور بسیار با اهمیت است و باید بدانیم که عامل پایداری نظام اسلامی اجرای عدالت است.

در این آیین از خدمات علی احسان صالح تقدیر و آرتین کمالی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی همدان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.