حجت‌الاسـلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان روز یکشنبه در نشست خبری که در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از مجلس آینده افزود: انقلابی بودن، استکبارستیز، ولایت مدار، تکلیف گرا، نداشتن وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت، عابد، بصیر، دشمن شناس و دخالت نکردن در حوادث سال ۱۳۸۸ از دیگر ویژگی‌هایی است که نمایندگان مجلس باید داشته باشند.

وی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان با همه توان خود سعی می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند اما در سالهای گذشته به دشمنان ثابت شده است که مردم در همه عرصه‌ها پای نظام، رهبری و کشور خود ایستاده‌اند و با حضور خود در انتخابات مجلس عظمت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان می‌دهند.

جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باتوجه به این بیانیه برای دستیابی به موفقیت و ساختن آینده‌ای روشن باید به علم و دانش، اقتصاد مقاومتی، عدالت، منابع غنی کشور، جوانان، مبارزه با فساد، آزادی، تنظیم روابط با کشورهای خارجی و سبک زندگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی اظهارداشت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی در برابر دشمن ایستاده است و این در حالی است که قبل از انقلاب ما میل و اراده‌ای از خود نداشتیم و یکی از برکات این انقلاب، استقلال است که روز به روز شاهد اقتدار نظام و افول قدرت آمریکا هستیم.

جلیلیان در ابتدای سخنان خود یاد و خاطره شهدای انقلاب را خصوصا شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: اثرگذاری شهید سلیمانی به حدی بود که در ۵۰ کشور دنیا و ۴۰ نقطه از کشور ایالات متحده علیه آمریکا تظاهرات کردند و یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی تربیت اشخاصی همچون شهید سلیمانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.