آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، ابراز داشت: مجلس‌های عزاداری برای رضای خدا، در راه انقلاب، حمایت از مقام معظم رهبری و با اخلاص برگزار شود و مورد سوء استفاده انتخاباتی قرار نگیرد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: سخنرانان در محفل‌های عزاداری و مذهبی مراقب سخنان خود باشند و از سخنرانی‌های وحدت‌شکن پرهیز کنند.

وی  با تاکید بر اینکه محفل‌های عزاداری سیاسی، جناحی نباشد و از حمله به گروه های سیاسی به دور باشد، یادآور شد: محفل‌های عزاداری و مذهبی با تکیه بر جنبه‌های ولایتی و انقلابی و دعوت از سخنرانان با خط مشی معتدل برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم مناطق روستایی، عشایری و کم‌برخوردار در برنامه‌ریزی برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه اسلام طرفدار کیفیت است، بیان کرد: در برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه فجر کیفیت برنامه ها بیش از کمیت مد نظر مسوولان قرار بگیرد.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: رسانه نقشی مهم در اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی  در بین آحاد جامعه دارد و اهالی رسانه باید در این زمینه بیش از پیش کوشا باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به حوادث تلخ روزهای اخیر مانند شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت مسافران هواپیمای مسافربری اوکراینی گفت: شهادت  فرزند برومند این مرز و بوم سردار حاج قاسم سلیمانی  قدس را آزاد و آمریکا را منزوی می‌کند.

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.