سید حبیب موسوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد دهه مبارک فجر در این بخش با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیار بر جوان گرایی تأکید دارند و به مسئولان خطاب داشتند، زمامداری امور را به جوانان بسپارید، تصریح کرد: با اینکه جوانان امروز، جوانان نسل چهارم انقلاب هستند و دفاع مقدس و انقلاب را تجربه نکرده اند اما از حماسه آفرینی آنها در مراسماتی نظیر تشییع پیکر شهید سلیمانی کاملاً روشن و ملموس است که پای نظام ایستاده اند و هرجا به حضورشان نیاز باشد در صحنه هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قلب پاک جوانان و حضور پرشورشان در بزنگاه های کشور یکی از دلایل امیدواری رهبر انقلاب به این قشر آینده ساز است.

بخشدار رودبار قصران اذعان داشت: انقلاب اسلامی ما با انقلاب های دیگر کشورها متمایز است؛ انقلاب ما مردمی بود و با حضور همه اقشار جامعه به سرانجام رسید. همچنین بر خلاف دیگر انقلاب ها دارای ایدئولوژی بود و دینی بودن آن ویژگی خاصش به شمار می رود.

موسوی افزود: نقش رهبری در تمایز این انقلاب بسیار حائز اهمیت است؛ رهبری امام راحل که انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند و تدابیر و منویات امام خامنه ای که راه انقلاب را تداوم بخشید. غفلت ما نباید باعث شود از این مسیر فاصله بگیریم.

این مقام مسئول بر اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه نیز تاکید کرد و گفت: تشیع، بدون ولایت معنا ندارد؛ تشیع با ولایت فقیه زنده است.

وی بیان داشت: مراسم های گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید در قالب فضاسازی مناسب و جشن های متعدد برگزار شود. باید تلاش کنیم دانش آموزان و جوانان را با خدمات انقلاب آشنا کنیم و اقدامات این ۴ دهه در زمینه های مختلف عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و پزشکی و ... را بریشان بازگو کنیم. 

 بخشدار رودبار قصران تأکید کرد: عدالت اجتماعی پایه و اساس انقلاب اسلامی ما است؛ اختلاف طبقاتی شدید در یک کشور انقلابی پذیرفته نیست.

رودبار قصران متشکل از دو شهر اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفر یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.