آیت‌الله محمدرضا ناصری، روز پنجشنبه در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه عفت افزود: تغییر سبک زندگی از اسلامی به غربی جزو برنامه‌های اصلی فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد: برای اینکه زندگی بر پایه معنویت و ارزش‌های اخلاقی در جامعه و بین مردم و جوانان کم‌رنگ شود، دشمنان با بهره‌گیری از ابزارهای نوین فرهنگی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند که  هوشیاری را طلب می‌کند.

امام جمعه یزد تاکید کرد:  داشتن هدف و برنامه در زندگی بر اساس زندگی و سیره ائمه اطهار (ع) به خصوص پیامبر اکرم (ص)  نقش مهمی در سعادت  دنیا و آخرت مردم در جامعه  اسلامی دارد.

ناصری اظهار داشت: دختران باید با الگوگیری از سیره عملی و مرام حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) در مسیر حق و حقیقت و سبک زندگی ارزشی بر اساس آموزه‌های معنوی حرکت کنند.

وی گفت:  تربیت دینی دانش آموزان بر اساس سفارش مکتب اسلام باید محور کار و فعالیت دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد که تحقق آن موجب شکست توطئه فرهنگی دشمن است .

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ و در نخستین روز مهرماه، ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش‌آموزان استان یزد در کلاس‌های درس حاضر شدند.

 این تعداد دانش‌آموز در ۲ هزار و ۱۰۶ واحد آموزشی و در ۱۱ هزار و هشت کلاس درس تحصیل می‌کنند.

استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.