محبت جمالی نیا روز شنبه در دیدار جمعی از مسوولان ادارات و شهرستان با امام جمعه سرپل ذهاب به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و سالروز ورود امام به کشور به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهدا و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: آرمان های امام راحل (ره)، دسترسی به منافع و منابع اقتصادی، فرهنگی و اقتدار و عزت و توان رزمی و دفاعی کشور و همچنین رسیدن به کلمه ایثار و شهادت بود که یکی پس از دیگری تداعی شد.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی برای انسجام و استمرار نظام و اسلام برقرار شدکه در نتیجه آن امروز به این موقعیت و جایگاه دست پیدا کرده ایم که آبادانی و توسعه در کشور را به دنبال داشته است.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده ایم زیرا که دشمنان به دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی به نوعی ضعیف جلوه دهند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی ایران در عرصه ها و ابعاد مختلف به مردم است و لازم است در این راستا برای رفع ضعف ها و مشکلات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید پیشرفت کشور در عرصه های مختلف اقتصادی و نظامی و رشد علمی قابل بیان نبود اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند جوانان ما این پیشرفت ها و اقتدار و عزت کشور را نبینند و امروز وظیفه ما این است در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را بیان و ضعف ها را بررسی کنیم و با روشنگری دلسوزانه انقلاب، شکاف طبقاتی را کاهش دهیم.

فاطمی نسب گفت: امروزه  مردم در مرزی ترین و دورافتاده ترین نقاط از امکانات خوب برق، آب، تلفن، گاز، جاده و راه برخوردارند و این از برکات انقلاب است اما باید تلاش کنیم خدمات به صورت یکسان بین مردم تقسیم شود.

وی در پایان به دعوت حداکثری مردم درانتخابات تاکید کرد و گفت: در انتخابات امانتدار رای مردم باشیم و در کمال امانت‌داری و بی‌طرفی در برگزاری انتخابات تلاش کنیم.

 همچنین همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان سرپل ذهاب، زنگ انقلاب به صورت نمادین در هنرستان دخترانه زینبیه (س) این شهرستان طنین انداز شد.

اجرای رژه موتورسواران و تاکسی های درون شهری سرپل ذهاب در خیابان های این شهر از دیگر برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان مرزی بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.