تابلوی جدید آزاد راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمع دیگری از مسوولان استان رونمایی شد. 

نام سردار قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند 
استاندار کرمانشاه در آیین رونمایی از تابلوی این آزادراه اظهار داشت: نامگذاری این آزادراه مبادلاتی (کرمانشاه _ بیستون) به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است. 

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس صدها بار از این مسیر عبور کرده و در خطوط مقدم جبهه حضور یافته است.

استاندار کرمانشاه از نقش آفرینی این سردار بزرگ در بازگشایی و گشایش مرزهای مسافری و زیارتی طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: سردار سلیمانی در بازگشایی مرز خسروی در اربعین بسیار اثرگذار بود و این مرز زیارتی پس از سال ها برای عبور زوار اباعبدالله الحسین باز شد.

بازوند تاکید کرد: نامگذاری این آزادراه در واقع قدردانی کوچکی از زحمات بسیار بزرگ و فراموش ناشدنی سردار سلیمانی به وطن است.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.