غلامرضا محمدی روز جمعه و در حاشیه پیکارهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران افزود: در رابطه با رقابت‌ها من از قبل این پیش‌بینی رو می‌کردم که با توجه به حضور نیافتن کشورها، جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشته باشد و به همین دلیل سعی کردیم به اکثر کسانی که در رقابت‌های مختلف بودند، مجوز بدهیم.

وی اضافه کرد: سطح رقابتهای جام تختی به ویژه مبارزه ی حریفان ایرانی بسیار بالا بود و به غیر از چند نفری که معافیت داشتند و کشتی نگرفتند، سطح رقابت‌ها خوب بود و امیدوارم برای تیم ملی کشورمان موثر باشد.

دارنده چهار مدال پیکارهای قهرمانی جهان، پیرامون حضور تعداد زیادی از جوانان جویای نام در جام تختی نیز خاطر نشان کرد: نگاه خاصی به جوانان دارم و چنانچه قرار است کشتی ما یک المپیک بعد و حتی دو المپیک، مسیر همواری داشته باشد و به پایداری و ثبات برسیم و آینده را بدست آوریم، باید به جوانان میدان داد. 

وی در پاسخ به این سووال که آیا جام تختی در مجموع انتظارات را برآورده کرد؟ گفت: با توجه به شرایطی که اکنون بر کشور حاکم است و اتفاقاتی که افتاده و اکثر کشورهایی که سهمیه نگرفته‌اند به دنبال کسب سهمیه اند و همچنین برگزاری جام تختی در دی ماه، پش‌بینی می‌کردم که جام تختی بیشتر جنبه داخلی باشد و اکنون این اتفاق افتاده و این همه ما صحبت از انتخابی تیم ملی می‌کنیم، این هم یک انتخابی تیم ملی. یعنی یک مرحله جدی انتخابی تیم ملی در کنار مسابقاتی که از گذشته داشتیم و هم آینده پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در زمینه غیبت مدعیان درجام تختی نیز یادآور شد: در مورد غایبیان هم قبلا صحبت کردیم.

محمدی همچنین در زمینه مصدومیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی نیز گفت: یزدانی شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می‌شود، عصا را کنار گذاشته و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و عجله‌ای هم برای آمدن روی تشک کشتی نیست و شرایط علیرضا کریمی و کامران قاسمپور نیز به همین گونه است.

وی پیرامون حاشیه‌ها نیز اذعان داشت: همه باید به خاطر کشتی کمک کنند، زیرا از همه چیز مهمتر و بزرگتر است و هیچ چیزی بهتر از آرامش و تمرکز نیست و با توجه به اینکه ما چهار تا سهمیه نگرفتیم. اکنون باید هم قهرمانی آسیا را ببینیم و هم نگاه جدی ما به کسب سهمیه باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.