مرادعلی تاتار روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه ریزی بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با ابراز تسلیت و تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده این شهید والامقام، افزود: بازگشایی مرز رسمی خسروی در این شهرستان مرزی مرهون رشادت های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان بود که برای تامین امنیت مسیر زائران با همکاری نیروهای حشد الشعبی عراق مجاهدت های بسیاری کردند.

وی اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال ترور شخصیت ها و افراد نخبه نظام بوده که با ترور بسیاری از شخصیت ها سعی در وارد کردن ضربه به نظام اسلامی را داشته اما خون های ریخته شده بیش از پیش باعث ثبات و تثبیت این نظام الهی شده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: این شهید بزرگوار به دست شقی ترین و منفورترین انسان ها به شهادت رسید و به طور یقین انتقام سختی از عاملان این اقدام تروریستی گرفته خواهد شد.

تاتار ادامه داد: اقشار مختلف مردم از کودک و پیر و جوان  و سیاسیون و افراد با گرایش های مختلف سیاسی سوگوار این شهید والامقام هستند و این نشان از جایگاه ویژه ایشان و خدماتی داشته که برای دفاع از انسانیت و اسلام در ایران اسلامی و دیگر کشورها کشیده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی برترین فرمانده نظامی جهان هستند که دشمن تاب مقابله با ایشان را نداشت و شهادت این شخصیت برجسته  به دست آمریکای جنایتکار ترس و هراس دشمن را می رساند.

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: دشمن بداند با حذف فیزیکی یک نفر نمی تواند انقلاب را از اهداف بزرگش دور کند و از این رو تفکر سلیمانی در کشور جاری خواهد بود و تا همیشه ادامه خواهد داشت.

فرمانده تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی شهید آبشناسان مستقر در منطقه عملیاتی  قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد شهید سپهبد سلیمانی و قدرشناسی از مجاهدت های بی نظیر ایشان گفت: این شهید بزرگ دنبال نام نبود و خط ایشان از شام تا بیروت، از بغداد تا افغانستان بود و این اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد.

امیر سرتیپ اکبر نجفی افزود: سپهبد شهید سلیمانی حامی مظلومان جهان بود و شهادت حق ایشان بود و  امروز  خون این شهید والا مقام نظام را از قبل  قدرتمندتر می کند.

آیین سوگواری  شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی فردا (دوشنبه) ساعت ۱۰ صبح از میدان مهدیه تا مسجد جامع با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان برگزار و به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی هم زمان در مسجد جامع برپا می شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.