حسین انجم‌شعاع روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیروز نبرد در منطقه و دنیا با توجه به جایگاه بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با توجه به سیاست های اعمال شده، ایران بوده و توانسته منطقه را به تسخیر خود درآورد و سیاست های آمریکا را شکست دهد.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی از قدرت ایران عصبانی هستند و سعی می کنند با وارد آوردن فشار اقتصادی، ملت ایران را به زانو در آورند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سال ۵۸ سفارتخانه آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد افزود: خصومت آمریکا با ایران به دلیل ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است و آنها از همان نخست با انقلاب اسلامی در مخالف بودند.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی " اگر ما تسلیم خواسته های آمریکا بشویم این ملت دیگر روی خوش نخواهد دید زیرا خواسته نهایی آنها نابودی جمهوری اسلامی است".

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت می کنند که دشمنان در رسیدن به اهداف خود موفق نمی شوند.

وی بیان کرد: باید تلاش و تبلیغ کنیم که راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه، به یادماندنی و بهتر از سال های قبل برگزار شود تا این حضور حماسی موجب ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا شود.

انجم شعاع گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از چهارراه توحید (ارگ) تا میدان شورا برگزار خواهد شد و سخنران این اجتماع «منوچهر متکی» وزیر اسبق امور خارجه کشور خواهد بود.

وی گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه اتفاق مهم از جمله دستگیری حضرت امام(ره) در سال ۴۳ و تبعید ایشان، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ سه دلیل ماندگاری این روز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: آیین راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از چهارراه توحید (ارگ) تا میدان شورا برگزار خواهد شد و سخنران این اجتماع در کرمان، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشور است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان در ۲۳ شهرستان و ۷۱ شهر استان کرمان برگزار می شود و در این راستا اقلام تبلیغاتی به شهرستان های این استان ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.