به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی معبودی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: جهان استکبار با سپاه پاسداران مخالف است چون سپاه فرزند انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: در قرائت آمریکایی از اسلام که امروز برخی کشورهای مرتجع در جهان عرب پیرو و اجرا کننده آن هستند یک رژیم مرتجع ظالم و فاسد، بیش از 30 نفر را گردن زد و خبرنگار را در سفارت عربستان در ترکیه با وضعیت فجیعی به قتل رساند اما آمریکا از آن حمایت می کند چون گاو شیرده آنهاست بنابراین از این نوع اسلام، حمایت می کنند.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: آمریکا با اسلام ناب که طلایه دار آن جمهوری اسلامی و بازوان آن نیروهای مسلح چون سپاه و ارتش است دشمنی دارد.
وی گفت : یکی دیگر از دلایل مهم دشمنی آنها نیز این است که سپاه به عنوان فرزند انقلاب همچون پیامبران، توحید را در سرلوحه اندیشه های خود قرار داده و در کنار خدا کسی را در اندیشه و عمل شریک قرار نداده است.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران به دنبال آن است که توحید را در دنیا گسترش دهد و همه مردم جهان را زیر پرچم توحید متحد کند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: دلیل دیگر مخالفت آمریکا با سپاه و اسلام این است که اسلام می خواهد مردم عزیز باشند.
وی اظهار داشت: سپاه در کنار نیروهای امنیتی از زمان تولد خود در تمام اتفاقات و عرصه ها، سینه در مقابل خطرها سپر کرده چون به دنبال عزت مردم ایران بوده است.
حجت الاسلام معبودی گفت: اگر تلاش نیروهای نظامی و انتظامی نبود امروز داعش، ایرانیان را به خفت کشانده بود و اگر مدافعان حرم نبودند داعش از تمام دنیا بیعت گرفته بود و این سپاه بوده که باعث شده استکبار جهانی ملت ایران را ضعیف نکند.
حجت الاسلام معبودی افزود: اسلام به دنبال جامعه ای مستقل، مخالف سلطه گری و سلطه پذیری است و نیروهای مسلح تمام تلاش خود را برای این گذاشته اند که امنیت کشور خدشه دار نشود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.