به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: این امر پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت بوده و شکست و رسوایی برای آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.
وی اظهار کرد: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که دیگر زورگویی و قلدری در دنیا جواب نمی دهد و قدرت اراده است که بیشترین تاثیر را در جامعه دارد.
امام جمعه نوشین شهر با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه سال 1397 توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بزودی آغاز می شود، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه نهایت دقت و توجه را بکنند و هدفشان در بررسی بودجه فقط مردم باشد.
خان بابایی ادامه داد: مردم انتظار دارند که دولت با تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها، توجه جدی به وضعیت معیشت مردم و رفع رکود اقتصادی کشور داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی شهری نوشین شهر، افزود: وضعیت بهداشتی و زیست محیطی شهر نامطلوب بوده و این مشکلات باید توسط اداره های ذیربط برطرف و موجب رضایت مردم شود.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که پیش از این مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 1393 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
8135 3072/
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.