امید مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای اجرای پنج طرح و از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح جمع آوری و دفع آب های سطحی در بلوار معلم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

شهردار روانسر از بتن ریزی معابر سطح شهر روانسر با ۶ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این طرح در محله های گرمه خانی، صالح آباد، گل سفید و خیابان بهار انجام شده است.

مجیدی گفت: با توجه به آبگرفتگی و خاکی بودن معابر محله گل سفید و شهرک ویس القرن سه هزار و ۸۰۰ تن شن در نقاط بحرانی و آب گیر این محله ها استفاده شده است.

وی اضافه کرد: لایروبی رودخانه های خشکه رود، عاصم آباد و پایین دست سراب روانسر با همکاری آب منطقه ای و ترمیم و بازسازی پل های فرسوده با استفاده از دال های بتنی، دیوار چینی و جدول گذاری در چهار نقطه شهر از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

شهردار روانسر یادآور شد: یکی از مهمترین معضلاتی که سال‌های سال شهروندان روانسری در فصل بارندگی با آن مواجه، مساله آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی این شهر به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی است که خوشبختانه در چند سال اخیر توجه ویژه این مهم شده و پروژه هدایت و دفع آب های سطحی هر ساله و بر اساس اولویت ها در این شهر اجرا می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر چمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.