روح اله پری زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش 38 میلی متری باران طی 24 ساعت گذشته در این شهر گفت: خساراتی به زیرساخت ها، کانال های انتقال آب، آسفالت معابر، سیل بندها، جداول، زیرسازی و فضاهای سبز شهر در اثر بروز سیلاب وارد شده است.
وی یادآور شد: در اثر سیلاب به وقوع پیوسته بعضی از منازل مسکونی مردم نیز دچار آبگرفتگی و خسارت شد که نیروهای شهرداری نسبت به پاکسازی و کمک به آسیب دیدگان در سطح شهر اقدامات اولیه را انجام دادند.
شهردار سرابله تاکید کرد: نیروهای شهرداری پاکسازی معابر و فضای عمومی شهر از سیلاب و سایر مواد آلاینده را از دیروز عصر انجام و تمام اکیب ها بسیج شده و تا عصر امروز فضای شهر ، کانال ها و جداول بطور کامل پاکسازی می شود.
پری زاده با عذرخواهی از همشهریان در چندین نقطه از شهر سرابله که بعد از بارش سیل آسا با مشکلاتی مواجه شدند، اضافه کرد: علیرغم برنامه ریزی های صورت گرفته چند ماه اخیر اعضای شورا و شهرداری عملیات ساماندهی نقاط مورد نظر با تاخیر مواجهه شد که همین امر باعث گردید شهروندان با مشکلاتی مواجهه شوند.
وی افزود: عملیات ساماندهی مناطق کمتر برخوردار از خدمات شهری در سالیان اخیر که حتی چند دهه از تاسیس آنها گذشته است (شامل شهرک جهاد، فاز دوم کارخانه سیمان، شهرک سپاه، جنب اداره راه و ترابری، جنب خوابگاه کمیته امداد بدرآباد، خیابان های منشعب به خیابان فردوسی بدرآباد) در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون عملیات جدول کشی و بیس ریزی فاز دوم کارخانه سیمان به اتمام رسیده و عملیات آسفالت با مساعد شدن شرایط جوی اجرایی خواهد شد.
شهردار سرابله ادامه داد: عملیات جدول کشی شهرک جهاد و کوچه های تلاش هم اکنون در حال اجراست و با اتمام جدول کشی عملیات بیس ریزی و آسفالت نیز انجام خواهد شد.
شهردار سرابله دیگر اقدامات انجام شده شهرداری را در شهرک سپاه عملیات جدول کشی، بیس ریزی و آسفالت کوچه های فجر 1، 2،3،4 و آزادگان 3،4،5 و عملیات جدول کشی منازل جنب اداره راه و عملیات بیس ریزی جنب خوابگاه کمیته امداد عنوان کرد.
سرابله مرکز شهرستان چرداول در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.