سیدعلی موسوی حسینی روز شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی اولین روز از هفته دولت در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های عمرانی دهیاری های شهرستان شامل جدول گذاری، آسفالت ریزی، خیابان سازی، دیوار حائل و سیل بند از جمله طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات بهداشتی و درمانی شهر بستان آباد و تیکمه داش و سعید آباد از جمله طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، افزود: از افتتاح بزرگترین گاوداری شیری شهرستان و پروژه های مخابراتی و برق رسانی در این هفته خبر داد.

موسوی افتتاح طرح های شهرداری بستان آباد و تیکمه داش را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح ها شاهد افزایش سرانه فضای شبز شهروندان خواهیم بود.

فرماندار بستان آباد ابراز امیدواری کرد که با افتتاح سالن ورزشی روستای کردکندی در هفته دولت شاهد حل مشکلات ورزشی جوانان در این روستا و روستاهای همجوار باشیم.

وی افتتاح طرح آبخیزداری روستای زرین قبا را از دیگر طرح های مورد افتتاح در هفته دولت عنوان کرد و افزود:با افتتاح این طرح شاهد رفع کمبود مشکل آب شرب و کشاورزی این روستا خواهیم بود.

۷۲۳۹/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.