«جعفر همتی» روز شنبه در همایش بسیجیان حوزه کارمندی امام موسی کاظم (ع) که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، از همه بسیجیان این حوزه برای برقراری امنیت و اقتدار بیشتر نظام در مواجهه با اشرار طی هفته  گذشته تشکر می کنیم.

وی بیان داشت: هر جایی که به حضور بسیجیان برای اقتدار و بالندگی هر چه بیشتر نظام در تمامی صحنه ها نیاز بوده این عزیزان با دلبستگی و تعصب برای انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثارگری کرده اند.

مشاور استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۲۰۹ نفر کارمند بسیجی در استانداری داریم که ۶۰ درصد از این تعداد عضو بسیج فعال هستند، ادامه داد:در مجموع این حوزه که شامل دیگر ادارات و کارخانجات می شود ۸۱۰ نفر عضو آن هستند که این عزیزان همواره برای دفاع از انقلاب و نظام عمل می کنند.

همتی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارآفرینان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات و تذاکراتی مهم از جمله آمادگی کامل برای حضور در میادین سخت و نیمه سخت، تقویت ارتباط با مساجد، داشتن راهبرد و تاکتیک و غافگیرنشدن از دشمن داشتند که ما باید به این نکات توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیجیان دفاع ابدی از نظریه انقلاب اسلامی است، افزود: در  این گام دوم به موضوعاتی همچون مدیریت جهادی، اعتقاد به اصل ما می توانیم، ایستادگی در مقابل زورگویان، معنویت، اخلاق، علم و پژوهش، استقلال و آزادی و عزت ملی توجه شده که همه موظف به مطالعه دقیق این گام دوم انقلاب هستیم.

نماینده و بازرس ویژه استاندار با بیان اینکه بسیج نهادی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با هدف نگهبانی از انقلاب اسلامی است، گفت: مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه، اخلاق، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی از جمله خصایص بسیجیان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.