به گزارش ایرنا در این راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن شکن ، هزاران نفر از مردم بصیر و انقلابی مسجدسلیمان مسیر مصلای نماز جمعه تا مرکز شهر راطی کرده و با سر دادن شعارهای مرگ و برامریکا ، مرگر بر اسراییل و مرگ با فتنه گر ، اقدامات خلاف قانون عوامل شرور و دشمن شادکن را که سبب ناامنی و آسیب رسیدن به اموال عمومی و خصوصی مردم در برخی شهرهای استان خوزستان شدند را به‌شدت محکوم و تقبیح‌کردند.
مسجدسلیمانی ها همچمین خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت وآسایش مردم شدند.
مردم همچنین با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی ضمن اعلام پایبندی به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل از فرمایش های اخیر مقام معظم رهبری حمایت کردند.
در هفته اخیر مردم دزفول ، اندیمشک ، آبادان ، خرمشهر ، باغملک ، شادگان ، رامهرمز ، ماهشهر ، بهبهان و اهواز با برپایی راهپیمایی های خودجوش ، اقدامات خودسرانه و قانون شکن عوامل آشوبگر را محکوم کرده و با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت‌کردند.
مردم انقلابی و آگاه خوزستان ضمن بیان مطالبات به حق خود ، با هوشمندی صف خود را از عوامل فرصت طلب و دست آموز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که با هدایت سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی ، قصد براندازی نظام اسلامی و برهم زدن امنیت کشور را داشتندجدا کردند.

عوامل آشوب گر و شرور که شروع  طرح مدیریت سوخت(بنزین) را بهانه و دست آویز خود قرار دادند با تخریب برخی اموال عمومی ، تجاری و دارایی شخصی مردم و توهین به مقدسات اسلامی ، تلاش کردند کشور را به سمت هرج و مرج و ناامنی پیش ببرند که با هشیاری مردم و ورود بابصیرت آنان در صحنه ، نقشه شوم و دقیق دشمن را ناکام‌گذاشتند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.