به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت نهم دی ماه با اشاره به اینکه ملت ایران تا پایان عمر پای انقلاب، راه شهدا، خط و فکر امام ایستاده اند افزود: امروز ملت ایران در سراسر کشور آمده اند تا همین حقیقت را به دنیا اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم امروز جمع شده اند تا به دنیای استکبار بگویند ما ملتی بصیر و بیدار هستیم و پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده ایم گفت: دشمنان باید بدانند که نمی توانند این ملت را از ولایت، انقلاب و تداوم حرکت انقلابی بازدارند.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ با اشاره به اینکه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است تصریح کرد: انسان بصیر در لحظه، لحظه های عمر آینده و گذشته نظام را می نگرد و از تجربه دیروز درس می گیرد و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان ها حفظ می کند.
حجت الاسلام شیرازی، 9 دی ماه را روز خاموش کردن حوادث سال 88 برشمرد و به وضعیت و طرح این حادثه اشاره کرد و گفت: بعد از رحلت امام خمینی (ره) دشمنان که امید بسته بودند انقلاب با رفتن امام تمام می شود دیدند ملت ایران با همان استقامت، بصیرت، ایمان، شجاعت و روحیه شهادت طلبی پای این انقلاب مانده اند.
وی ادامه داد: دشمنان تصمیم گرفتند حرکتی طولانی مدت را آغاز کنند؛ گام به گام جلو بیایند و انقلاب را بشکند و در سال 68 در اسرائیل طرح 2020 که یک طرح 30 ساله بود را برای فتنه سالهای 78، 88 و توطئه آینده علیه نظام یعنی فتنه 98 برنامه ریزی کردند.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه 'در 22 آذر سال 68 دشمنان راجع به اسلام کارشناس و متفکر دارند که درباره ملت ها، اندیشه ها، روحیات و مذاهب گوناگون پرونده هایی درست می کنند و در مراکز تحقیقاتی و جاسوسی خود تمام پرونده های آرشیو شده را مطرح و کارهای تحقیقاتی جدید انجام می دهند' اشاره کرد.
وی گفت: استکبار همه وجود خودش را در راستای اداره مطلوب خودش به کار می گیرد و به طور کامل با فکر حرکت می کند.
حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: عالی ترین و ممتازترین دستگاه های فکری در اختیار استکبار است و از 20 سال قبل برای مسائل بلند مدت برنامه ریزی می کنند تا در 20 سال آینده این توطئه ها را اجرا کنند.
وی با طرح این سئوال که افرادی در سال 88 به عنوان سران فتنه مطرح بودند آیا آگاهانه وارد شدند تصریح کرد: دست های پشت صحنه عالمانه و عامدانه طراحی کرده بودند که این انقلاب بشکند و بحث تقلب انتخابات برای همین بود.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ با بیان اینکه چند ماه قبل از انتخابات از تقلب حرف زدند در حالی‌ که 20 سال در کشور انتخابات برگزار شد و هیچ مشکلی نبود افزود: اصولگراها انتخابات برگزار کردند و اصلاح‌ طلبان رأی آوردند و اصلاح‌ طلبان برگزار کننده انتخابات بودند و اصولگراها رأی آوردند.
حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 فرمودند، 'انتخابات های برگزار شده؛ سالم بودند و انتخابات آینده هم سالم است' اما عده ای توجه نکردند و بر طبل تقلب و صیانت بر آرا کوبیدند تا کشور را به آشوب بکشند.
وی یادآورشد: صبح انتخابات آقای موسوی اعلام کرد پیروز انتخابات من هستم در حالی‌ که هنوز انتخابات تمام نشده؛ گفتند ما برنده انتخابات هستیم.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ با اشاره به اینکه یک عده گفتند اگر آقای موسوی رأی نیاورد تقلب شده و زمینه‌ سازی برای آشوب می‌ کردند تصریح کرد: مقام معظم رهبری هشدار داد و نمایندگان خود را موظف کرد تا بررسی کنند، با نمایندگان ستادهای انتخاباتی چهار کاندیدا جلسه گذاشتند و شخص رهبری به آنها موارد را مطرح کرد اما گوش نکردند.
حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه کشورهای بیگانه از سران فتنه حمایت کردند و آقایان اطلاعیه دادند که انتخابات باید باطل شود گفت: مگر کشور ما بی‌ قانون است که هر که هر چه خواست امر کند و البته در آن شرایط بعضی از خواص یا سکوت کردند و یا همراه فتنه شدند و کشور را تا پرتگاه سقوط بردند.
وی با تاکید بر اینکه اگر مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود و حمایت مردم از ولایت و رهبری نبود معلوم نبود چه وضعیتی پیش می آمد تصریح کرد: کار به جایی رسید که دشمنان تصور می کردند که ملت علیه انقلاب است و بعد از آن شروع به اهانت علیه مقدسات ما کردند.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ ادامه داد:ما نمی ‌توانیم ببینیم که به امام حسین(ع) و خون شهدا اهانت کنند و ساکت بنشینیم و اینجا بود که همه احزاب وارد میدان شدند و مردم فریاد زدند پای انقلاب و ارزش هایمان ایستاده ایم و اینجا بود که فتنه به پایان رسید.
حجت الاسلام شیرازی بیان داشت: بعدها اقرار کردند که تقلبی در کار نبوده است و ما می‌ خواستیم به رهبری فشار بیاوریم تا میرحسین موسوی رئیس‌ جمهور شود.
وی با بیان اینکه فتنه 9دی یک تجربه شد و زنده نگه داشتن این روز برای این حقیقت است که ما بدانیم؛ تجربه دیروز تکرار نشود تصریح کرد:کار دشمن فتنه گری است و اگر بیدار باشیم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند، کند.
نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه‌ گفت: اگر ملت گوش به حرف ولایت باشد؛ آمریکا و بزرگتر از آمریکا هیچ غلطی نمی تواند؛ انجام دهد و به عظمت نیروهای مسلح و سردار بزرگ کرمان حاج قاسم سلیمانی امروز دشمن در عراق و سوریه شکست خورده است.
حجت الاسلام شیرازی افزود: به عنوان یک مسئول نیروی قدس اعلام می کنم جناب آقای ترامپ شما غلط کردید؛ بدون اجازه مسئولان کشور عراق شبانه وارد این کشور شدید و با پشتیبانی امت اسلامی و ملت عراق آمریکا از این کشور باید بیرون برود.
وی با بیان اینکه آمریکا قدرتی که بتواند انقلاب ما را بشکند؛ ندارد و دامنه انقلاب ایران در منطقه و دنیا رو به افزایش است تصریح کرد: مسئولان کشور هم بدانند که ملتی که چهل سال انقلاب خود را نگه داشته اند این ظرفیت را دارند که مسئولان نظام در تریبون ‌های خود اعلام کنند ما خدمتگزار و نوکر مردم هستیم و باید برای این ملت شبانه‌ روز کار کرد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.