به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا صفایی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت امیر سرتیپ سیروس لطفی، نخستین فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس و دارنده نشان فتح از سوی فرماندهی کل قوا در مسجد آقاسیدعلی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا کمر به نابودی کشور ایران بسته بود و از راه های مختلف از جمله به راه انداختن جنگ تحمیلی سعی در رسیدن به خواسته های خود داشت.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی بود که انسان هایی مخلص با گذشتن از همه آرزوها و آمال خود و تنها برای نجات وطن و انقلاب به پا خواسته و جان خود را در این راه گذاشتند.
حجت الاسلام صفایی در ادامه ایران را بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی دانست و اظهار داشت: زمانی که دنیا علیه کشور ما بسیج شده بود تا مردم و انقلاب را به نابودی بکشاند افرادی مانند امیر لطفی ها با قبول مسئولیت وارد عرصه نبرد شده و به تعبیر مقام معظم رهبری در صف مقدم قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم های یادبودی باید درس های آموزنده ای به ما بدهد، تاکید کرد: امروز نیز جنگ عظیمی را که آمریکا بر علیه ما آغاز کرده نیازمند انسان هایی فداکار و از خود گذشته ای هستیم که با شجاعت خود ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی باشند.
وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امام راحل از بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا یاد کردند و بسیجیان انسان های مخلصی هستند که برای نجات دین خدا، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور در همه عرصه ها وارد میدان می شوند و با دشمن رو در رو شده و خداوند نیز به آنان مژده پیروزی داده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.